Goud voor Oud

Met haar project Goud voor Oud beoogt WijVoorJou ouderen in zorgcentra, vereenzaamde ouderen en ouderen met dementie een onvergetelijke middag te bezorgen. Samen zingen met La Familia en genieten van een muzikaal feest van herkenning, onder het genot van een hapje en een drankje. Dankzij de ondersteuning van het bedrijfsleven en particulieren en het genereuze aanbod van onze ambassadeurs is inmiddels de landelijke actie “Goud voor Oud” van start gegaan. Met slechts een kleine eigen bijdrage worden namens de Stichting een flink aantal schitterende Matinee-shows van deze inmiddels internationaal optredende zangers-familie aan zorgcentra aangeboden. Een groot feest van herkenning aan legendarische evergreens.

Er kan een keuze gemaakt worden uit de volgende programma’s:

1. Rondje Vrijthof I, Rondje Vrijthof II en Rondje Vrijthof III

Een feestelijk concert in de sfeer van Andre Rieu met hoogtepunten uit operette, musical, vrolijke opera en film

2. Swing Along on ’45

Met hits van Vera Lynn, The Andrews Sisters, Glenn Miller en Nederlandstalige meezingers als ’Trees heeft een Canadees’

3. Christmas Sing Along

Luisteren naar en meezingen met prachtige, voor een ieder bekende Kerstliederen. Van Stille Nacht tot Ave Maria, van Joy to the World tot Pie Jesu

4. Zet Moeder/Vader in het Zonnetje ­

Moeder/Vaderdag concert met bekende Operette, Musical en Italiaanse en Nederlandse evergreens.

5. Bella Italia ­

Vrolijk Italiaans programma met een feest van herkenning aan vakantie hits van toen en nu. Van Ramazotti tot Pavarotti, Van Andrea Bocelli tot Doris Day met het alom bekende Que será. En natuurlijk niet te vergeten meeswingers als: Volare, Mama, Funiculi Funicula, Marina en That’s Amore.

In een tijd waarin de mogelijkheden tot goede zorg voor onze ouderen schrikbarend achteruit lopen, verheugt het onze stichting zeer iets voor deze doelgroep te kunnen betekenen.

De aanbieding geldt voor een aanzienlijk aantal voorstellingen, maar is niet oneindig.

Meer weergeven

Klik op de afbeelding om hem groter te zien.

Een voorproefje uit de programma's

De landelijke actie Goud Voor Oud met voorstellingen in Zorgcentra in de
sfeer van Andre Rieu door onze ambassadeurs LA FAMILIA is
een doorslaggevend succes!

De Stichting wordt overstelpt met lovende reacties van activiteitenbegeleidsters, bewoners en familieleden. Meest gehoorde reacties van de bewoners zelf: “Ik zit hier nu al zoveel jaar… maar zoiets moois heb ik hier nog nooit gezien…”.  “Wat een stemmen en wat een lieve mensen! En wat zien ze er schitterend uit!” De Stichting dankt haar ambassadeurs Carla, Paul en Belinda van La Familia, haar sponsoren en een ieder die op de een of andere manier heeft bijgedragen om deze feestelijke concertreeks dit jaar voor onze ouderen mogelijk te maken.
We spreken de wens uit hier in 2019 en 2020 een vervolg aan te mogen geven.