Ambassadeurs - La Familia

Stichting Wij Voor Jou verheugt zich zeer over het feit dat La Familia zich als ambassadeurs aan de stichting hebben verbonden. Mede door hun inzet zijn wij in staat om een aantal prachtige initiatieven leven in te blazen, waaronder het hartverwarmende concertproject voor ouderen: Goud Voor Oud, waarmee we inmiddels ruim 50.000 vereenzaamde ouderen een onvergetelijke dag mochten laten beleven.

La Familia brak als “Classic meets Pop” zingend gezin door onder de naam Opera Familia via het tv-programma Holland’s Got Talent in 2011. Met een gouden album, de Populariteit Award 2012, een eigen TV Special, diverse succesvolle theater tournees in eigen land en talrijke internationale concerten hebben zangers/songwriters Carla, Paul en Belinda een stevige plaats veroverd in de Muzikale Show Biz. Optredens voor Radio en TV, waaronder Koffietijd, All You Need is Love, Max Maakt Mogelijk, Koningsdag Special vanuit Paleis Soestdijk en lovende reacties naar aanleiding van hun theater tournees en diner shows.

Quote Frank Wentink (Producent Diner Shows Studio 21 & Crown Theater): “Talrijke malen heb ik in het recente verleden mogen werken met La Familia. Mede dankzij de warme uitstraling, vocale balans en vooral professionaliteit, was en is het altijd een waar genoegen. Topzangers met een schitterende performance, entertainers puur sang, stijlvol en een flinke dosis humor.”

Quote Tineke de Nooij (Radio Presentatrice): “La Familia… ik ben fan… wat een warmte.. geweldige stemmen en bovenal liefde… ik raad iedereen aan een voorstelling van ze bij te wonen.. je zult er absoluut geen spijt van krijgen. Dit is uniek.”

Naast het gouden debuutalbum “Il Canto” zagen in 2012 de CD & dichtbundel “Het gaat alleen maar om de Liefde” het daglicht en werd in 2014 hun eerste DVD “One Family” op de markt gebracht. Dit jaar kon hun publiek genieten van de release van hun eigen composities: La Libertad, Vrede, Be The Change en een speciale versie van Land of Hope & Glory.

La Familia schrijft zelf muziek, songteksten en gedichten. In 2015 werd de tweede dichtbundel uit de reeks Zingende Gedichten: “Zoeken naar Jezelf” gepubliceerd.

Sinds 2014 worden shows gretig afgenomen door de Cruise Industrie. Europa, Het Verre Oosten en Midden-Oosten werden inmiddels aangedaan. Als gevolg van dit internationale succes was La Familia in mei 2016 uitgenodigd voor de inauguratie van het nieuwe pronkstuk van de Holland Amerika Line “De Koningsdam”. In het teken van deze bijzondere gebeurtenis hebben Carla, Paul en Belinda in het grote theater aan boord van het schip een volledige show gegeven voor de daar aanwezige gasten. Natuurlijk ontbrak het door hen geschreven Koningslied niet.

In 2017 waren zij in ons land onder meer te bewonderen met een schitterend live concert in de grote concertzaal van De Doelen in Rotterdam. In 2018 en 2019 traden zij met hun theater show “Bella Italia” o.a. op in de tuinen van Kasteel de Haar te Utrecht  in het kader van de Max Ledendagen. Dit samen met collega zangers, Petra Berger, Marco Bakker, Henk Poort en Ernst Daniel Smit. Met hun festival concertprogramma Heel Holland Zingt Classics waren zij die jaren ook o.a. te beluisteren als hoofd-act tijdens de Havenfeesten in Almere en in het Kaftheater tijdens het For Ever Young Festival.

In de decembermaand geeft La Familia in ons land altijd een aantal warme Familie Kerstconcerten. Ook dit jaar maken zij samen met de La Familia Ballroomdansers hun opwachting in onder meer De Grote Bavo te Haarlem en in het Fulcotheater te IJsselstein.

Als ambassadeurs van onze Stichting brengt La Familia per jaar zo’n 150 matineevoorstellingen voor vereenzaamde ouderen en ouderen in zorgcentra. Dit jaar zijn daarnaast de voorbereidingen voor een muziektheater programma over kinderen en volwassenen met het syndroom van Down in volle gang.

Voor alle openbare concerten kunt u de agenda op hun website raadplegen. www.lafamilia-music.nl

Comite van Aanbeveling

Tineke de Nooij – Radio 5DJ voor omroep MAX

Aad Ouborg – Ondernemer en oprichter Princess Household Appliances – Bourginie - Princess Entertainment -Princess Hotels - Ouborg Monumenten Vastgoed