Ambassadeurs - La Familia

Stichting Wij Voor Jou verheugt zich zeer over het feit dat La Familia zich als ambassadeurs aan de stichting hebben verbonden. Mede door hun inzet zijn wij in staat om een aantal prachtige initiatieven leven in te blazen, waaronder het hartverwarmende concertproject voor ouderen: Goud Voor Oud, waarmee vorig jaar ruim 25.000 vereenzaamde ouderen een onvergetelijke dag mochten beleven.

La Familia brak als “Classic meets Pop” zingend gezin door onder de naam Opera Familia via het TV programma Holland’s Got Talent  in 2011. Met een gouden album, de Populariteit Award 2012, een eigen TV Special, diverse succesvolle theater tournees in eigen land en talrijke internationale concerten hebben zangers/songwriters Carla, Paul en Belinda een stevige plaats veroverd in de Muzikale Show Biz. Optredens voor Radio en TV, waaronder Koffietijd, All You Need is Love, Max Maakt Mogelijk, Koningsdag Special vanuit Paleis Soestdijk en lovende reacties naar aanleiding van hun theater tournees en diner shows.

Quote Frank Wentink (Producent Diner Shows Studio 21 & Crown Theater): “ Talrijke malen heb ik in het recente verleden mogen werken met La Familia. Mede dankzij de warme uitstraling, vocale balans en vooral professionaliteit, was en is het altijd een waar genoegen. Topzangers met een schitterende performance, entertainers puur sang, stijlvol en een flinke dosis humor.”

Quote Tineke de Nooij (Radio Presentatrice): “La Familia… ik ben fan… wat een warmte.. geweldige stemmen en bovenal liefde… ik raad iedereen aan een voorstelling van ze bij te wonen.. je zult er absoluut geen spijt van krijgen. Dit is uniek.”

Naast het gouden debuut album “Il Canto” zagen in 2012 de CD & dichtbundel “Het gaat alleen maar om de Liefde” het daglicht en werd in 2014 hun eerste DVD “One Family” op de markt gebracht.

La Familia schrijft zelf muziek, songteksten en gedichten. In 2015 werd de tweede dichtbundel uit de reeks Zingende Gedichten: “Zoeken naar Jezelf” gepubliceerd. Ter afsluiting van hun concertseizoen 2015 gaf La Familia in ons land een aantal warme Familie Kerstconcerten.

Sinds 2014 worden shows gretig afgenomen door de Cruise Industrie. Europa, Het Verre Oosten en Midden Oosten werden inmiddels aangedaan. Als gevolg van dit internationale succes was La Familia in mei 2016 uitgenodigd voor de inauguratie van het nieuwe pronkstuk van de Holland Amerika Line “De Koningsdam”. In het teken van deze bijzondere gebeurtenis hebben Carla, Paul en Belinda in het grote theater aan boord van het schip een volledige show gegeven voor de daar aanwezige gasten. Natuurlijk ontbrak het door hen geschreven Koningslied niet.

Naast de feestelijke theaterconcerten in de sfeer van Andre Rieu met de welluidende titel “Een Rondje Vrijthof in Eigen Stad” brengt La Familia in Nederland dit jaar weer een aantal exclusieve concerten waaronder een matineeconcert in de grote concertzaal van De Doelen te Rotterdam. Op 5 mei staan ze weer in Amstelveen met een bevrijdingsconcert, op 1 juni geven ze in het kader van de Max Ledendagen een voorproefje van hun Theater Show “Viva Italia” in Kasteel de Haar in Utrecht, samen met collega zangers, Petra Berger, Marco Bakker, Henk Poort en Ernst Daniel Smit. In het eerste weekend van september kunt U weer heerlijk genieten het La Familia Meezing-Event: Heel Holland Zingt Classics en in december staan er weer een aantal hartverwarmende Familie-Kerstconcerten op het programma. Als ambassadeurs van onze Stichting brengt  La Familia dit jaar 150 matinee voorstellingen voor vereenzaamde ouderen en ouderen in zorgcentra. Voor alle openbare concerten kunt u de agenda  op hun website raadplegen. www.lafamilia-music.nl

Comite van Aanbeveling

Mr. Jaap Rost Onnes, Voormalig Consul Generaal Japan – Door voormalig Koningin Beatrix onderscheiden met het Erekruis in de Huisorde van Oranje

Aad Ouborg, Ondernemer en oprichter van Princess Household Appliances