Aan alle activiteitenbegeleiders van zorginstellingen in Nederland

Met groot plezier kunnen wij u berichten dat Stichting Wij Voor Jou u ook in 2019 in de gelegenheid kan stellen gebruik te maken van de Concertactie “Goud Voor Oud”,met schitterende voorstellingen in de sfeer van André Rieu, uitgevoerd door onze ambassadeurs La Familia. Afgelopen jaren waren ze te gast bij verschillende TV programma’s, toeren ze door ons land met al weer hun 7de theater tournee en zetten ze zich namens onze stichting met hart en ziel voor de Actie Goud Voor Oud.

De reacties van ouderen en verzorgers waren het afgelopen seizoen zo overweldigend en hartverwarmend dat wij dit bijzondere muzikale warmte-initiatief nogmaals medevoor u mogelijk maken.

U heeft de keuze uit de volgende programma's:

Een Rondje Vrijthof I + Rondje Vrijthof II: Feestelijke concerten in de sfeer van André Rieu, met hoogtepunten uit operette, musical, vrolijke opera en film.

Nieuwjaarsconcert: Een groot Weens Feest van herkenning!

Swing Along on ’45: met hits van Vera Lynn, The Andrews Sisters, Glenn Miller en Nederlandstalige meezingers zoals ’Trees heeft een Canadees’.

Christmas Classics: Genieten van prachtige songs in de sfeer van Kerst en meezingen met alom bekende Kerstliederen. Van Stille Nacht tot Ave Maria, van Let it Snow tot Pie Jesu en The Prayer.

Zet Moeder/Vader in het Zonnetje: ­ Vrolijk Moeder/Vaderdag concert met hoogtepunten uit Operette, Musical, Film en beroemde Nederlandse en Engelse evergreens.

Bella Italia: Gezellig zomers concert in de unieke sfeer van Italië… met hits van o.a. Andrea Bocelli en Luciano Pavarotti en overbekende meezingers als Funiculi Funicula en Het Slavenkoor.

De zangers-familie brak in 2011 door via het TV-programma “Holland’s Got Talent” onder de naam Opera Familia, en gaan dankzij hun grote diversiteit aan repertoire inmiddels als “La Familia” door het leven. Sindsdien hebben zij al weer 6 succesvolle theaterseizoenen achter de rug, en talrijke optredens in binnen- en buitenland.

Klik hier om mee te genieten van een optreden van La Familia tijden de TV uitzending vanuit Paleis Soestdijk dit jaar en een live concert in het kader van onze actie Goud Voor Oud

Met slechts een eigen bijdrage, bieden wij uitsluitend aan zorgcentra een schitterende show, met een groot feest van herkenning aan legendarische evergreens.

De aanbieding geldt voor een aanzienlijk aantal voorstellingen, maar is niet oneindig. Dus wees er snel bij.

Klik hier voor aanvullend beeldmateriaal:

Swing Along: https://www.youtube.com/watch?v=wur6yNb4quo

Plus Matinee: https://www.youtube.com/watch?v=JT9JphGVYaY

Aanvragen kunt U per email verrichten aan contact@lafamilia-music.nl.

Graag onder vermelding van de volgende gegevens: Naam & Adres Zorgcentrum,

Contactpersoon + email-adres + telefoonnummer + tijdstip waarop u bereikbaar bent, naar welk programma uw voorkeur uitgaat en eventuele voorkeursdatum.

Indien U een concert op de korte termijn wilt boeken, verzoeken wij U in verband met de planning rechtstreeks contact op te nemen met onze vrijwilliger, zij is in de ochtend bereikbaar op nummer: 06-10063349.

Anders is mailen een goede optie. contact@lafamilia-music.nl.

Voor meer informatie over La Familia: www.lafamilia-music.nl

Klik hier voor de recensies van de tehuizen: